littlefootandbigfoot

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Mat!?

Av littlefoot bigfoot - 23 september 2010 15:28

hejsanhoppsan i päronskogen :)


kom nyss hem från skolan, rätt chill dag ändå bara 2 lektioner + profil, hade vikarie på NO:n för Frida var sjuk, och hon e helskum! -jätte läskig!? ja sen SO:n Inger då som vanligt, dryg hon e!? lektionen börja segt & Bert Paj gav mej och emmie stötar? aoouutch, :(  ska typ göra ngt sånt med ett eget land, så mitt och emmies land heter: Ingenstans & huvudstaden: Landet  = Landet i Ingenstans (h) sen långrast o sen då profil, :) skoj va de, typ bara jag & josse tjejer? men skoj ändå :P 


nu ska man äta, sen typ plugga? sen cyklar man för att möta Bigfoot, sen cyklar vi vidare till västergård för att träna med vårat eget lag :)


-Ha dé! 


//LILLEFOT! :)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av littlefoot bigfoot - 2 oktober 2010 13:20

tjenis :)   inte bloggat på läänge, men inget speciellt har hänt så inte haft något att skriva om, & ska nog skaffa blogg.se,,   eller jag ska de, blir nog snart :D men läger in här när de händer ;D   ha de bra,   /lillefot    ...

Av littlefoot bigfoot - 28 september 2010 22:03

tjabba tjena hallojsan :) har haft sjukt mycket att plugga till, hade musik-prov idag& på torsdag är det so-prov(politik :@ ) sjukt segt, sp,glosor till imorgon sen kommer ja inte på mer,, :$ men va ute innan gjorde typ ingenting ;o jusste innan va...

Av littlefoot bigfoot - 26 september 2010 22:39

tjenixen! vakna klockan 07:00 av mitt alarm på mobilen imorse, hatar verkligen att vakna på de sättet,, upp packa sista till matchen, äta frukost sen var mamma så gullig & körde mig till västra ramlösa skola där vi hade samling, åkte i felicias bil t...

Av littlefoot bigfoot - 25 september 2010 22:31

hejsan-svejsan hej, kom typ hem för ett tag sen, som jag sa innan, varit på kalas hos kusinen,, (9) år skrev 10 innan, ooppss,, men iaf riktigt skoj har jag haft, alla kusinerna + johan(kusins kille) spela typ wii, linnea(kusin) hade fått i veckan ...

Av littlefoot bigfoot - 25 september 2010 13:32


hejhej! :) vakna för några timmar sen, har jobbat klart nu, skrivit ner 744 olika artikelnr? ;o (y' kvällen igår blev rätt bra ändå, :) skratta rätt mö när vi va ute :)    Idag ska jag iallafall på kalas till min kusin som fyller 10, jävlar vad ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards