littlefootandbigfoot

Alla inlägg den 22 september 2010

Av littlefoot bigfoot - 22 september 2010 22:06

halloj! ;D

ja, kom hem för ett tag sen, efter en sjukt skoj LTU ;)   -skrattat sjukt mycket, & jag vet vad mitt mål är!, -att bli saftblandare i stattena? eller hur zecira!? jajja, skojskoj träning också, typ -blå laget va bäst!? - för där spela ju ja? hah nä,,!! men vi vann! ;D & jag gjorde 2 chipp (stavning) - chippmål! stålt fan, ;) 


- sen ja vad kan man säga!? - E som en  TRATT, lägger man den där, så kommer den ändå in där! -HAHA så kul, Emmie & Johanna så roliga,& ja min pappa  hittade inte till idrottsplatsen, så jag, emmie & johanna fick typ vänta en kvart?-nä MER!   ja skojskoj, & jag & johanna blev inte alls nödiga? - och vi satte inte oss i buskarna! -Ne!? :S ;$   Emmie! : AAHHH,,,,  oh, shit, de va en spindel, PÅ MIN SKO!, den bara kröp där, jag svär den va skitstor, sån hårig stor du vet? eller en sån liten som kryper upp i näsan? haha WTF? sen flabba hela vägen hem? hah skojskoj,


innan LTU:n kom Bigfoot & melinda hem te mej et tag för de hade inget att göra?, jajja skojsigt :P



Bara tog någon bild,, från eskilscupen?

   




// Lillefot!    

(a)

Av littlefoot bigfoot - 22 september 2010 16:44

JAG ÄR FAN BÄST ! (A)


OCH DET VET ALLA . :d 



puuuuuuuuussss, feliciiiiia.

Av littlefoot bigfoot - 22 september 2010 15:42

tjenis, penis ;$

e hemma nu efter en SEG skoldag,, och jag och johanna är galna! vi klarar inte lv:n på ett spel på hennes telefon ;o :s jajja, nu blir de plugga, äta, typ byta om & packa, sen drar man till Ltu! skojskoj blir de! Fick tillbaka sånt SO test idag, 16/16 ! grymmt :D hade också "konditions-test" idag, vet inte riktigt hur långt vi sprang men sprang iallafall på 11.40 :$ 3:a av tjejerna i vår klass iallafall, inte jättenöjd, men de funkar ;P 



Bild från hd.se ;$

    - tryck för förstoring,


//littlefoot (h'    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards