littlefootandbigfoot

Alla inlägg den 25 september 2010

Av littlefoot bigfoot - 25 september 2010 22:31

hejsan-svejsan

hej, kom typ hem för ett tag sen, som jag sa innan, varit på kalas hos kusinen,, (9) år skrev 10 innan, ooppss,, men iaf riktigt skoj har jag haft, alla kusinerna + johan(kusins kille) spela typ wii, linnea(kusin) hade fått i veckan ett nytt wii-spel, just dance, sjukt roligt, spela typ de hela kvällen, garva som fan! ;D & såklart va jag bäst på de också! ;) - skryt*

men ska sova nu, upp mega tidigt imorgon, match  Tagga!, sen måste man va laddad till laserdome som blir efteråt! :)


//lillefot   

Av littlefoot bigfoot - 25 september 2010 13:32

hejhej! :)


vakna för några timmar sen, har jobbat klart nu, skrivit ner 744 olika artikelnr? ;o (y' kvällen igår blev rätt bra ändå, :) skratta rätt mö när vi va ute :)    Idag ska jag iallafall på kalas till min kusin som fyller 10, jävlar vad stor hon blivit?,, känns typ som hon nyss va 6? jajja, ska bli skoj att få träffa småkusinerna, ja även de äldre :)  halva släkten iallafall :) skojsigt!  sen blir de hem te mamma, SOVA! ska typ upp 7 imorgon? ;s  pga match :P men ska bli kul vi möter LDB borta, efter vi vunnit ska några av oss vidare till Laserdome förhoppningsvis, sen typ hem,  ta de lugnt,  så ikväll blir det nog inget mer bloggande för mig, kanske hinner ett litet när ja kommer hem, vet iochförsig inte hur länge vi stannar, & imorgon blir de inget förräns  på eftermiddagen,, :(


bild från fotodag med the family?


ha de bra!


//Littlefoot      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards